کیکه که اصلاااااا خوب نیس یرم خیلی نه
عالیه توی بار داری باید روزی سه واحد لبنیات پاستوریزه بخوری یه لیوان قبل خواب بخور
شیر میگن زیادی بده بچه پروتین گاوی میگیره نمیدونم راسته یانه ولی دختر من گرفت هر روز شیر میخوردم
شیر هم سعی کن خیلی سرد نباشه
همه جی باید بخوری صبحانه فقط یه چیز نخور
اره اما کیک خوب نیست هرروز
خوبه ولی زیاد کیک نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.