خانم ها صبحونه شیر خوبه هر روز بخورم ❤

تصویر
۶ پاسخ

کیکه که اصلاااااا خوب نیس یرم خیلی نه

عالیه توی بار داری باید روزی سه واحد لبنیات پاستوریزه بخوری یه لیوان قبل خواب بخور

شیر میگن زیادی بده بچه پروتین گاوی میگیره نمیدونم راسته یانه ولی دختر من گرفت هر روز شیر میخوردم

شیر هم سعی کن خیلی سرد نباشه
همه جی باید بخوری صبحانه فقط یه چیز نخور

اره اما کیک خوب نیست هرروز

خوبه ولی زیاد کیک نخور

سوال های مرتبط

مامان مامان🤰🏻 مامان مامان🤰🏻 هفته هشتم بارداری
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته پانزدهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ام بارداری
مامان تیارا🩷🌸 مامان تیارا🩷🌸 هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته چهاردهم بارداری