بچه ها الان میتونم جیگر بخورم کم در حد ۲سیخ

۸ پاسخ

اره بابا
همه چی به اندازش مفیده

در حد یه دونم نخور اجی

دو سیخ کمه ب نظرت ضرر داره نخوری

دو سه تا دونه بخوری چیزی نمیشه
ولی اگه میتونی هم نخور
من ۳ وعده از ناهارم توی یک هفته زرشک خوردم افتادم روی خونریزی خداروشکر رفع شد بچه سالم بود

دو سیخ خیلیه
دکتر من گفت اگه دل و جیگر و قلوه هوس کردی در حد رفع هوس بخور به شرط اینکه کامل پخته باشه
ولی من نخوردم به ریسکش نمی ارزه

من که دوس ندارم خداراشکر قبل بارداری هم نمیخواستم

یه گروه داریم تلگرام دوس داشتی بیا
Mamane_nikii

۳ ماهه اول بارداری ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان sasa  ❤️s مامان مامان sasa ❤️s هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۷ ماهگی
مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 ۲ ماهگی
مامان همتا ونیلا🩷 مامان همتا ونیلا🩷 ۱ ماهگی