مامانا یعنی آب هویج کل نه ماه خطر داره؟

۹ پاسخ

ن عزیزم یکم بخور هوست بره

ی استکان بخوری اشکال نذارع
در صورتی خطر ناک هست ک بیای چند تا لیوان هر روز ب مدت ی هفته بخوری
من چند باری هویج بستی تو بارداری خوردم

نه بعد ۳ ماهه اول در حد یه استکان میشه خورد

والا من چند بار خوردم

نه سه ماهه اول بعدش میتونی بخوری اما به اندازه

در حد یه نصف استکان در هفته موردی نداره
اگه میتونی فقط هویجو بخور

من هروقت دلم میخاد یدونه هویجو خام میخورم حسم میپره . برای اب هویج هویج بیشتری خورده میشه. سعی می‌کنم رعایت کنم

اتفاقا من عصر دکتر بودم گفت خیلی خیلی کم مصرف بشه هریج..یبار اشکال نداره بخور کم بخور

ن یکم میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان گل پسریم مامان گل پسریم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری