خانما خوردن آب هویج تو چهار ماهگی خطر نداره؟

۴ پاسخ

ی لیوان درهفته مجاززی

چرا میگن خوب نیست چون ویتامینش مثل جگر هست توماهای آخر بخورین

کم بخور

نه

سوال های مرتبط

مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلی🤰 مامان تو دلی🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه جون مامان پناه جون روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچلو مامان نی نی کوچلو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجومهران مامان جوجومهران ۵ ماهگی
مامان پنبه مامان پنبه هفته سی‌وچهارم بارداری