من تو ۴ ماهگی ام آب هویج میشه بخورم.

۳ پاسخ

بخور. ولی کم
من خوردم ولی کم

نه خوب نیست

ویتامین آ زیاد خوب نیست
در حد نصف لیوان بیشتر نخور

سوال های مرتبط

مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بچه ها🩷💙🩵 مامان بچه ها🩷💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیام👶🤰👼 مامان لیام👶🤰👼 ۷ ماهگی
مامان رادین❤ مامان رادین❤ ۵ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۲ ماهگی