۱ پاسخ

بخاطر قندش زیاد نخور . چون اینا طبیعی نیستن اصلا خاصیت ندارن همش اسانس و رنگه و شکره . خود پرتقال و اب بگیر بخور که ویتامین سی داره .

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💓 مامان تو دلی💓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عزیزدلم مامان عزیزدلم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌وششم بارداری