مامانا میشه ی فنجون آب هویج بخورم؟؟؟

۸ پاسخ

یه فنجون اشکال نداره بخور نوش جونت

اره عزیزم بخور منم اوایل بارداریم زیاد خوردم البته نمیدونستم خطر ناکه هفته ی بارو میخوردم

من خوردم یه لیوان هیچی نشد اگه زیاد روی کنی شاید...

بخور نوش جونت

من خونده بودم یه لیوان تو یک هفته مشکلی نداره یعنی تو یک هفته فقط یه لیوان باید بخوری بیشترش ضرر داره

آره.

آره بابا بخور نوش جونت ولی بیشتر نخور

من ک همون اندازه خوردم یبار حالا نمیدونم آخرش چی میشه🙄

سوال های مرتبط

مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان artin🐥❤️ مامان artin🐥❤️ هفته چهلم بارداری
مامان لیام👶🤰👼 مامان لیام👶🤰👼 ۷ ماهگی
مامان رادین❤ مامان رادین❤ ۵ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۲ ماهگی