نخوری بهتره من خودمم شدیداً عاشق قهوه هستم هروز قهوه میخوردم از وقتی فهمیدم باردارم دیگه نمیخورم اصلا خیلی هم دلم میکشه ولی خب نمیخورم
کافئین خیلی تو بارداری مجاز نیست ولی اگه خیلی هوس کردی همین یبار کم بخور
نخوری بهتره
اگه دبل میخوری یدونه ولی اگه سینگل باشه تا دوتا مجازی.
بخور نوش جونت💙
خیلی کم بخور ترجیحا نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.