خیلی دلم ی فنجون قهوه ترک کشیده میشه بخورم یا ضرر داره؟؟؟

۵ پاسخ

نخوری بهتره من خودمم شدیداً عاشق قهوه هستم هروز قهوه می‌خوردم از وقتی فهمیدم باردارم دیگه نمی‌خورم اصلا خیلی هم دلم می‌کشه ولی خب نمیخورم

کافئین خیلی تو بارداری مجاز نیست ولی اگه خیلی هوس کردی همین یبار کم بخور

نخوری بهتره

اگه دبل میخوری یدونه ولی اگه سینگل باشه تا دوتا مجازی.
بخور نوش جونت💙

خیلی کم بخور ترجیحا نخور

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بچه ها🩷💙🩵 مامان بچه ها🩷💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی