خانوما باقله برای ما ضرر داره؟؟
خیلی دلم کشیده

۸ پاسخ

ممکنه بچه حساسیت پیدا کنه و خدایی نکرده نوزاد کم خون متولد شه بیخیال هوست بچه مهمتره

من تازه خوردم بنظرم کمش اشکال نداره

به من گفتن نخور
ممکنه بچت به باقاله حساسیت نشون بده و بعدش داستان شه

اره به من که گفتن نخور

منم خیلی هوس کردم امانخوردم🤐داخل گهواره پرسیدم گفتن نخورممکنه بچه حساسیت نشون بده

زیاد نخور چون همچین خوبم نیس

کم بخور
منم میخورم

نه من دوبار خوردم باقالی پلو

سوال های مرتبط

مامان نیکان👶🏻💙 مامان نیکان👶🏻💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسرا🩵🩵 مامان پسرا🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلیم❤️ مامان تو دلیم❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🩵امیرعلی و تودلی🩵 مامان 🩵امیرعلی و تودلی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان یسنا خانوم🥺😍 مامان یسنا خانوم🥺😍 هفته بیست‌ونهم بارداری