ولی من خوردم با یبار چیزی نمیشه قدیما قشنگ میخوردن چیزی نمیشدن
بچه ها بیاین داستان زندگیم و نوشتم🥹🖤
من هرشب میخوردم هیچی نشد الان بچم باقالی دوست داره😂
نخور باقالی ضرر داره
بله عزیزم
وای من نمیدونستم ضرر داره اوایل بارداریم خیلی خوردم. چرا ضرر داره کسی میدونه؟
باچی درست کردی؟
آره ضرر داره اصلاااا نخوریا
بله ضرر
بله نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.