خوردن از این باقله ها تو بارداری ضرر داره ؟

تصویر
۱۲ پاسخ

آره عزیزم من شنیدم که خوردن باقالی مخصوصا توی هفته های پایین ضرر داره

من خودم عاشق باقالی هستم ولی امسال بخاطر نی‌نی‌م حتی یه دونه هم نخوردم

نخور باعث فاویسم میشه من دخترم پارسال به خاطرش بستری شد خدا رحم کرد

خیلییییییییییی بده اصلااااااا نخور

برنج و باقالا با ماهی گوشتی

تصویر

من اولاش نمیدونستم باردارم خیلی خوردم با سرکه فراوان خداروشکر چیزی نشد

اگر خودتون یا کسی در خانواده فاویسم نداره در حد اعتدال و برای ۱_۲ بار اشکال نداره عزیزم

نخور فتویسم میاره برا بچه مضره

کلا باقالی زیادش کم خونی میاره

اره نخور عزیز خدایه ناکرده بچه ات بیماری فاویسم میگیره

بله عزیزم مضره میگن باعث نقص جنین اینا میشه خدایی نکرده

اینا چجوری درست میکنی

لوبیا سبزه
نه اوکیه بخور

سوال های مرتبط

مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نیلماه♡ مامان نیلماه♡ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩵امیرعلی و تودلی🩵 مامان 🩵امیرعلی و تودلی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان و جانا مامان ویهان و جانا هفته هجدهم بارداری
مامان علی جون مامان علی جون ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری