آره عزیزم من شنیدم که خوردن باقالی مخصوصا توی هفته های پایین ضرر داره
من خودم عاشق باقالی هستم ولی امسال بخاطر نینیم حتی یه دونه هم نخوردم
نخور باعث فاویسم میشه من دخترم پارسال به خاطرش بستری شد خدا رحم کرد
خیلییییییییییی بده اصلااااااا نخور
برنج و باقالا با ماهی گوشتی
من اولاش نمیدونستم باردارم خیلی خوردم با سرکه فراوان خداروشکر چیزی نشد
اگر خودتون یا کسی در خانواده فاویسم نداره در حد اعتدال و برای ۱_۲ بار اشکال نداره عزیزم
نخور فتویسم میاره برا بچه مضره
کلا باقالی زیادش کم خونی میاره
اره نخور عزیز خدایه ناکرده بچه ات بیماری فاویسم میگیره
بله عزیزم مضره میگن باعث نقص جنین اینا میشه خدایی نکرده
اینا چجوری درست میکنی
لوبیا سبزه
نه اوکیه بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.