خانما خوردن هویج تو ۵ماهگی ضررنداره؟

۵ پاسخ

خوردن هویج و اینک تو غذا باشه هیچ ایرادی نداره در طول بارداری فق آب هویج نباید خورده بشه

نه نوش جونت

نه هویچ خیلی خوبه کلا تو بارداری فقط آبشو میگن نخورین اونم زیاد مثلا هر روز خودش ایرادی نداره

هفته ای یبار بخور

بخور
اب هویج نخور

سوال های مرتبط

مامان دلانا💝😍 مامان دلانا💝😍 ۴ ماهگی
مامان معجزه خداوند🌼 مامان معجزه خداوند🌼 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری