تو هفته ی من دیگه میشه جیگر خورد؟

۸ پاسخ

بخور بابا 😁😁من هفته پایینترهم خوردم

من خوردم

در حد رفع هوسی بخور

دقیقن از اول بارداریم هوسم جیگر بود تا اون روز با دوستم گشنمون شد گف بریم جیگرکی ی سیخ دنبه خالی ی سیخ جیگرو دنبه ی سیخ جیگر پیچ گرفتم خوردم خداروشکر هیچیم نشد ۳تا سیخ خوردم بخور توام

حالا یه بار مگه چیزی میشه

جگر کلا بهتره نخوری زیر سه ماه ک اصلا
ولی در حد چند تا تکه بخور زیاد نخور

بخور‌ ولی کم بخور
استرسش بیشتر اسیب میزنه تا خود جیگر😁

در حد هوس فقط بخور مثلا دو لقمه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۲ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان اسرا
🥹✨🥹✨ مامان اسرا 🥹✨🥹✨ ۶ ماهگی