۱۱ پاسخ

ببین کلا میگن جیگر کبابی خوب نیست آلودگی هاش میمونه بخور ولی اگر میتونی جغورپغور کن خیلی خوبه کامل میپزه

نعععع

تا آخر بارداریت اصلاً نخور

منم عاشق جیگرم یبار دو سه تا دونه خوردم وای نباید خورد

نه عزیزم نخور خوب نیست سنگین...اگه میخوای دوتا تکه بخور

من که فقط یدونه برمیدارم میخورم دکتر گفته اصلا نخور

من از اول حاملگیم تا الان یبار فقط خوردم اونم ۲۴ هفتم بود فک کنم
در حد دو سیخ خوردم😁دیگ نتونسم طاقت بیارم
یبار و به مقدار کم مشکلی نداره

سلام من دیروز خوردم ۱۸هفتمه دکتر گف اشکال نداره البته اگ بارداریت نرماله،و اینجور نباشه ک هفته ای دو سه بار بخوری،رفع هوس بخور

نخوری بهتره اگه دوس داری ۱دونه بخور

ن عزیزم جیوه داره اصلا خوب نیس

با یکبار خوردن چیزی نمیشه کم بخور در حد دو سه سیخ

سوال های مرتبط

مامان گلی مامان گلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهرسام❤️😘 مامان مهرسام❤️😘 هفته بیست‌وششم بارداری