تو هفته من عسل میشه خورد

۹ پاسخ

یادمه نوشته بودی باقله هوی نکردی ولی نخوردی ،،،چرا؟؟؟اشکال ک نداره من تا حالا کلی خوردم ،،،فاویسم به گروه خون ربط داره نه باقلا

در حد یک قاشق مجازیم

من بعضی وقتا هم صبحانم میخورم
یا زمانی ک سردی کردم با آب قاطی میکنم میخورم

دکترکه ب من گفت کلانخورم

اره عزیزم بخور کم مثلا یکی دوتا قاشق

اره عسل که بد نیست

تو همه ی هفته ها عسل میشه خورد فقط اگه دیابت بارداری داشته باشی باید کم بخوری.

من خوردم ولی کم

اره ولی کم بخور

سوال های مرتبط

مامان دلبر مامان دلبر روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین 🤍🐣 مامان دلوین 🤍🐣 ۸ ماهگی
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی
مامان فندقم مامان فندقم هفته سی‌ام بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۲ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ام بارداری