سلام خانما تو بارداری میشه عسل خورد ؟

۱۴ پاسخ

اره بخور عالیه تازه برا بچه
من با خامه میخورم

من همه چی میخورم جز جیگر و اب هویج

عسل طبیعی نخور چون طبعش خیلی گرمه همین عسلای بازاری میتونی هفته ای دوبار بخوری

بخور من خیییلی خوردم چیزی نمیشه
ادم مگه چقدر میخواد عسل بخوره که همون یذره ضرر هم داشته باشه

آره من اکثر صبح ها خامه عسل میخورم صبحانه

الان مگه عسلاااا همه طبیعیههه ی مشت شکر میریزن توووش

من میخوردم و‌میخورم ولی با صبحانه

من هرچن‌روز‌صبحانه میخوردم و‌میخورم

یکم صبحانه بخور موردی نداره

سلام به مقدار کم میتونی بخوری مخصوصا که شما سه ماهه اول رد کردی ، من میخورم الحمدالله مشکلی ایجاد نشده فقط زیاده روی نکن از یه قاشق بیشتر نشه. از یک ماما شنیدم گفتن همه چی میتونید بخورید حتی زعفرون اما کم.

نخوری بهتره، اگرم خوردی سعی کن پاستوریزه باشه

من میخورم اوایلم خیلی دوس داشتم فقط اونو بالا نمیاوردم

نه نخوری بهتره طبعش گرمه من نمی خورم

درخاست بده

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی
مامان ni ni joon مامان ni ni joon ۷ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهورا مامان ماهورا ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۸ ماهگی