تو ماه من میشه عسل خورد؟

۹ پاسخ

من از اول بارداری همیشه میخورم

اره حتما بخور
دکتر به من سه هفته پیش گفت عسل مربا خرما باید بخورم تا بچه وزن بگیرع منم صبحا یا عسل میخورم یه قاشق بزرگ یا مربا
بعضی شباهم شیرموز درست میکنم یه قاشق عسل میزنم توش ماشالا باشه بچه وزن گرفته ولی من ن

منکه ازاول بارداری میخوردم😅

من توی کل بارداریم خوردم مشکلی نداره

من که از اول تاحالا میخورم مشکلی هم نداشته

مگه بده؟
من میخوردم

وا مگه تو بارداری نمیشه عسل خورد ؟

آره ب کجاش مخاد بره تو شیز موزا گم‌میشه

یک قاشق چای خوری مجازه

سوال های مرتبط

مامان دلوین 🤍🐣 مامان دلوین 🤍🐣 ۸ ماهگی
مامان ماهورا مامان ماهورا ۲ ماهگی
مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان پرنسس دایان👸🏼 مامان پرنسس دایان👸🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ملکا مامان ملکا ۱۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌ونهم بارداری