اره عزیزم من بیشتر وقتا صبحونه رو نون تست اول کره بادام زمینی میمالم بعدم یه قاشق عسل میریزم روش یه دونه موز هم ورق ورق میکنم میچینم و در آخر یه نون دیگ میزارم روش و میخورم به همراه ی لیوان شیر
بله من طعمشو خالی دوست ندارم با عسل میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.