۵ پاسخ

اگه میخوری مشکلی نداری و قبلا هم حساسیت نداشتی اشکال نداره ،من خودمم میخورم

اگر قبلا خوردی حساسیت نداری بخور

منم میخورم

اگر حساسیت داری نخور

میخورن خب حساسیت دیگ بعضی بچها دارن بعضیاش نمیگیرن

سوال های مرتبط

مامان باراد🤎 میراث🐻 مامان باراد🤎 میراث🐻 ۱ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۱۰ ماهگی
مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 روزهای ابتدایی تولد