۴ پاسخ

اره خیلیم عالیه
جوجو هم خوشش میاد

اره عزیزم سخت نگیر

من که از اول بارداری آبلیمو عسل میخورم برا گلو درد اینا خیلی خوبه
و تو شیرم میخورم
برا صبحانه هم
ضررش نمیدونم

آره خیلی خوبه من عسل.آب.آبلیمو. گلاب رو ترکیب میکنم میخورم براکم خونی خوبه

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان دلوین 🤍🐣 مامان دلوین 🤍🐣 ۸ ماهگی
مامان باران💓 مامان باران💓 ۶ ماهگی
مامان آتوسا خوشگله🫀 مامان آتوسا خوشگله🫀 ۳ ماهگی
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندقم مامان فندقم هفته سی‌ویکم بارداری