صبحانه ارده کنجد و عسل میشه خورد؟؟؟؟

۹ پاسخ

خیلی گرمیه من که جرات نمیکنم بخورم این واسه بعد از زایمان خوبه

.ارده وشیره خرمالو قند رو بالامیبره؟

این دوتا با هم فاجعه است 😂😂
من ارده رو با شیره می‌خورم عسل و با کره بادام زمینی

عزیزم خوراکی های شیرین تو وعده صبحانه نخور
یهو قندت خیلی میره بالا دیابت بارداری میاد سراغت

خیلی گرمه بنظر من نخور

من ههفته ای دو سه بار شیره انگورو ارده میخورم،مشکلی نبوده

اره بابا چیزی نمیشه روزی یه قاشق غذا خوری عسل توروز میشه استفاده کرد

من دو سه بار ارده و شیره خوردم مشکلی نبود

کنجد و عسل باید خیلی کم مصرف بشه گلم هردوش گرمیه

سوال های مرتبط

مامان ماهوین 🌙 مامان ماهوین 🌙 ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان آیهان🌙👑 مامان آیهان🌙👑 ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهورا مامان ماهورا ۲ ماهگی