سلام دوستان ،ارده کنجد و شیره ضرر داره؟

۷ پاسخ

ارده يا همون كرم كنجد مثل زعفران هستش تو باردارى
بايد به اندازه خورد، لازمم نيست حذفش كرد
اينو دكتر بهم گفت

آره گرمیه زیاد نخور

نه من صبحونه بیشتر وقتا میخورم

من که ارده کنجد و شیره انگور میخورم خیللی خوبه

منم میخورم

من که میخورم

نه بخور

سوال های مرتبط

مامان آریا و نی نی مامان آریا و نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرم👼وتو دلی💙 مامان پسرم👼وتو دلی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرتا مامان آرتا هفته بیست‌وهشتم بارداری