کنجد توبارداری میشه خورد؟

۸ پاسخ

والا شنیدم خوبه حتی الان سوالتو دیدم رفتم سرچ کردم خطری نداره نمیدونم چرا بعضی از مامانا همه چیزو خطرناک میدوننو میگن نخور! هرچیزی به اندازش خوبه زیادیش فقط بده

سه ماه اول میگن ضرر داره بعدش بخاطد کلسیمش جایگزین شیر میشه خاصیتم داره

من نون روغنی مخصوص که پر کنجده اکثرا میخورم

من میخورم گاهی

نه عزیزم

می‌گن بهتره مصرف نشه

عزیزم خیلی خوبه منبع کلسیمه ولی زیاده روی نه روزی یه قاشق خوبه اگه هم خواستی بریزتوشیرجزبش بیشتره

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی