خانومامیشه توبارداری کدوحلوایی خورد?

۶ پاسخ

ما رشتی ها پاییز زمستون همش میخوریم چه برسه تو بارداری

اره خوبه

کدو حلوایی سرشار از اسید فولیک هست حتی میگن به همراه سالاد کاهو بشکل خام میتونی رنده کنی و مصرف کنی
خیلی هم مقویه
چرا نخوری اخه

خیلی عالیه

اره میشه

بله خیلی هم مقوی

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۳ ماهگی