پای مرغ میشه خورد؟
شما میخورین توبارداری

۱۰ پاسخ

من خیلی میخورم خیلی خوشم میاد

من تاحالا نخوردم

آره خیلی خوبه
به شدت هم مقویه
من می‌خورم😂

من نخوردم تاحالا اما یکی از دوستام که بدش میومد مامانش میپخت آبش رو حالت عصاره میگرفت مینداخت تو غذاهاش میگفت استخون بندی بچه رو محکم میکنه

اره میشه خورد

بله میشه خورد و خیلی هم مقویه

دوست داری بخور من متنفرم

خخخخخ نخوری تو بارداری فردا ب بچت میگن پا مرغ خوردی

من اصلا دوست ندارم نه قبل نه الان نمیخورم
ولی میگن خیلی مقویه

اره خیلی هم خوب و قوی

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان دخمل مامان دخمل هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۳ ماهگی