شما توبارداری عرق نعنا میخورین؟

۱۰ پاسخ

آره ولی کم میخورم

آره وقتایی که معدم درد میگیره یه قلوپ میخورم

من چندبار کم خوردم

من یک سوم لیوان برای درد معده فقط یبار خوردم

من چند باری خوردم

من میخورم

میگن که نخورین عرقی جات

اره موقع درست کردن دوغ یکی دو قاشق میریزم توش

نه
نخوری بهتره

نه میگن ک نخورید عرقیجات

سوال های مرتبط

مامان دخمل مامان دخمل هفته سی‌ونهم بارداری
مامان خوجل شهر عاشقا مامان خوجل شهر عاشقا ۹ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی