خانمامیشه توبارداری شلغم ولبو خورد؟

۵ پاسخ

اگه تیروئید کم کار نداری مشکلی نداره

شلغم پخته خیلی خیلی خوبه مقویه
میتونی گوگل کنی ببینی چقدر مفیده

شلغم فوق العاده نفاخ اگه نفخ اذیتت نمیکنه بخور من بشخصه نمیتونم چون ب اندازه کافی تو بارداری تا چیزی اذیتم کنه نفخ امونمو میبره

اره عالی هست وباخواص.سالم

اره عالیه

سوال های مرتبط

مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی