خانمامیشه توبارداری پلوباقله خورد

۶ پاسخ

من همیشه میخورم

منم خوردم ازاولش بارداری تاالان فقط یکبار خوردم خداروشکرمشکلی نیست بایبار دوبار

نخوری بهتره

من یه کم خوردم چند شب پیش

من یه بار وقتی کسی نمیدونست حاملم خوردم ولی از وفتی فهمیدن دیگه ندادن بخورم 😅

باقاله میگن ممکنه حساسیت بده

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🎀🩷 مامان توت فرنگی🎀🩷 هفته بیستم بارداری
مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد