۴ پاسخ

دقیقا منم مثل شمام رفام دکتر دیشب گف سرش خیلی پایینه سردلمم خالی شده‌برام امپول ریه نوشت وسرم ومسکن

منم حس میکردم خیلی اومده پایین سرش قشنگ تو واژنمه حس میکنم دستاش تو کشاله رانمه..موقع بلند شدن خیلی اذیت میشم دیروز ب دکترم گفتم گفت طبیعیه هقته های آخره
بعدم شکممو معاینه کرد گفت جاش خوبه نگران نباش همه چیش طبیعیه ی ذره اومده پایین ک باید بیاد اصن چیز غیر عادی نیس

وای که منم چند روزه دردام شروع شده حس میکنم هرلحظه زایمانمه

چون داری نزدیک زایمان میشی.توهمین گهواره اگ متن هفته هات روبخونی نوشته که مامانی من دارم کم کم میام پایین اماده میشم برای بیرون اومدن..باید مواظبت کنی که ماه هشتت تموم بشه ایشالله رفتی تو9 دیگه مشکلی نیست

سوال های مرتبط