۵ پاسخ

شیر پاستوریزه میدم روزی یه لیوان

چرا عزیزم شیر که میدم ، با لیوان نی دار یا شیر پاکتی میدم بهش ، در اصل شما مکیدن رو از بچه میگیرین ، شیر رو که لازم داره بدنشون ولی نه مثل قبل و به اون حجم در حد یکی دو لیوان

شیر پاستوریزه پاکتی میخوره با نی

چرا عزیزم حتما باید شیر رو ادامه داد
باید تا دوسالگی بچه رو از هر نوع مکیدن ترک داد ، اگرنه شیر باید همیشه بخورن
عادتش بده شیر پاستوریزه رو تو لیوان یا تو پاکت خودش بخوره
من هر روز به پسرم شیر ماجان میدم ، البته بعد از دوسالگی شیر هم نباید زیاد بخورن چون باعث کم خونی میشه
مثلا در حد یه پاکت یا یه لیوان عالیه
در کنارش تو طول روز ماست و پنیر اینا هم بخوره

با لیوان میدن دیگه

سوال های مرتبط