عزیزم چیکار کردی رفت بالا واسه منم پایینه
سلام توی این هفته خستگی از کارای معمولی خونه طبیعی هست فقط اگر لکه بینی داشتی باید حتماً جدی بگیری و به دکتر بگی وگرنه این دردها طبیعی هست هر ماهی به یه شکل خودشو نشون میده
اگر آنومالی هنوز نرفتی هنوز استراحت کن تا انومالی بری سرویکست چک بشه بعد کاراتو انجام بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.