۷ پاسخ

همین جا من قبلاً خونده بودم خیلی از مامانها میگن ۶ماهگی باید بریم برای چکاپ کامل

ده روزگی‌ رفتم
دوماهگی بچه هم برام آزمایش کلی نوشته باید برم

روز یازدھم کہ رفتم بخیہ ھامو بکشم برام داروے تقویتے نوشت تمام دیگہ لازم نیست برم مگہ مشکلے پیدا کنم

یکیار ۵ روز بعد زایمان، یکبار هم چهل روز بعد زایمان
مکمل و دارو میدن ،آزمایش مجدد مادر

باید رفت پیششون

برا بخیه رفتم
دکتر بهم قرص آهن و کلسیم داد گفت ۶ماه دیگه بیا

لازم نیس من رفتم بخیه هامو کشید پرونده رو داد بهم و تمام

من ده روزگی رفتم ک بخیه هامو کشیدم

سوال های مرتبط

مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی