۳ پاسخ

اقدام نبودی چرا بی بی زدی؟؟؟؟!!!!

من قرص اورژانسی خوردم۱۱ روزه تاخیر دارم🥲

تنبلی تخمدان یا هورمونات قاطی کرده استرس تغذیه همه اینا میشه

سوال های مرتبط