واسه منم کلا پایین حس میکردم
طبیعی هست نترس میره بالا
خدا همه نینی هامونو حفظ کنه...نفری یه صلوات واسه سلامتیشون بفرستیم
نور گوشیتو بذار رو شکمت ببین چطور میشه ...من یسری اینجور شدم نور گوشی گرفتمانگار چرخید ..دردشم کمتر شد
منم سفالیکه ولی حرکاتش خیییلی پایینه
زیر زیر شکمم
بر منم تازه سفالیکم هست
میچرخه نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.