دخترم چرا انقد پایین لگد میزنع آخه میخواد بیاد بیرون انگار 😭😭😭

۷ پاسخ

واسه منم کلا پایین حس میکردم

طبیعی هست نترس میره بالا

خدا همه نینی هامونو حفظ کنه...نفری یه صلوات واسه سلامتیشون بفرستیم

نور گوشیتو بذار رو شکمت ببین چطور میشه ...من یسری اینجور شدم نور گوشی گرفتم‌انگار چرخید ..دردشم کمتر شد

منم سفالیکه ولی حرکاتش خیییلی پایینه
زیر زیر شکمم

بر منم تازه سفالیکم هست

میچرخه نگران نباش

سوال های مرتبط