۹ پاسخ

دختر منم همینه

اره عزیزم دکترش گف عادیه

برا چیه؟من فک میکردم برا رفلاکسشه

وای اره الان چند روزه
تا مچ میکنه تو
دردش میگیره گریه میکنه

آره پسر منم تازه اینجوری شده همش آب دهنش میریزه دستشو میکنه دهنش لباسش خیس میشه

آره منم اینطوریه .آب دهنش خیلی میاد در حدی که مجبورم روزی ۳دست لباس براش تعویض کنم

اره عزیزم دختر منم همینه،خیییلی زیاد اب دهن داره

من از سه ماهگی شرو‌شد هنوزم

اره خیلی اب دهنش کل لباسش خیس میکنه روزی چهار پنج بار هی عوضش میکنم

سوال های مرتبط