کیا حس ششم قوی دارن؟؟بچه من پسره یا دختر؟؟

۵ پاسخ

من از اول حاملگی حس میکردم بچم دختره و دختر هم شد
نمیدونم ولی یه حسی بهم میگه بچت پسره

من همه جا قوی بود و درست .برای خودم حس میکردم پسره هنوزم حس میکنم پسره ولی ان تی گفت دختر احتمال داد

هر چی دلت بگه همونه

دقیقا چجوری بگه از رو نوشته😐😐

کاش یکی بیاد به منم حسشو‌بگه بچم چیه😢

سوال های مرتبط

بابای نینی بابای نینی روزهای ابتدایی تولد
مامان نیک مامان نیک هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان بلوبری💙🫐 مامان بلوبری💙🫐 هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری