من از اول حاملگی حس میکردم بچم دختره و دختر هم شد
نمیدونم ولی یه حسی بهم میگه بچت پسره
من همه جا قوی بود و درست .برای خودم حس میکردم پسره هنوزم حس میکنم پسره ولی ان تی گفت دختر احتمال داد
هر چی دلت بگه همونه
دقیقا چجوری بگه از رو نوشته😐😐
کاش یکی بیاد به منم حسشوبگه بچم چیه😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.