من اوزیل مصرف کردم اون ماهی که باردار شدم
روزی دو تا دکترم گفت بخورم
هنوز 10,15 تا دیگه ازش مونده بود که باردار شدم 🥺
انشالله برا تو هم همینجوری بشه ❤️
منم استفاده میکنم خیلی حالت تهوع دارم نمیدونم از اونه یا نه
منم پلاس رو استفاده کردم خیلی خوب بود
منم پلاس مصرف کردم خوب بود
خب عزیزم معلومه پلاس بهتره.....بنظرت دنا بهتره یادناپلاس😆
من پلاس مصرف کردم عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.