خانها اوزیل بهتر یا اوزیل پلاس

۶ پاسخ

من اوزیل مصرف کردم اون ماهی که باردار شدم
روزی دو تا دکترم گفت بخورم
هنوز 10,15 تا دیگه ازش مونده بود که باردار شدم 🥺
انشالله برا تو هم همینجوری بشه ❤️

منم استفاده میکنم خیلی حالت تهوع دارم نمی‌دونم از اونه یا نه

منم پلاس رو استفاده کردم خیلی خوب بود

منم پلاس مصرف کردم خوب بود

خب عزیزم معلومه پلاس بهتره.....بنظرت دنا بهتره یادناپلاس😆

من پلاس مصرف کردم عالیه

سوال های مرتبط

مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته ششم بارداری
مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری