اگه نشتی کیسه آب داشته باشم باید امروز زایمان کنم؟

۷ پاسخ

نشتی اگه ضربان قلب بچه زیاد باشه سزارین میکنن اگه اوکی باشه یه هفته تحت نظر می مونی بچه ریه اش مطمئن بشن کامله بعد ، اگه طبیعی هم باشی ک کلا هر چقد میتونن نگه میدارن دهانه رحمت بازشه بچه دنیا بیاد

قبل ۳۴ دارو و سرم میزنن
بعد ۳۴ زایمان میکنی

یه چیزای زیادی بستگی داره بیمارستان چک‌میکنه

اول تست میگیرن اگه مثبت باشی بازم میتونن نگه دارن فک کنم باید باید بستری بشی تا جایی میتونن نگهدارن

بچرو بررسی میکنن اگر کامل و اماده زایمان باشه اقدام به زایمان میکنن ولی اگر نباشه با سروم و دارو کنترل میکنن تا وقتش بشه

آره گلم ولی دکتر تست امینو شور اول میگیره مطمن بشه کیسه آب هس یانه

نشتی نه

سوال های مرتبط