خانما گهواره چه مدلی بگیریم خوبه و کارایی داره ؟
شما چه مدلایی گرفتین؟

۷ پاسخ

من همین بانوچ گرفتم دوربریام داشتن راضی بودن

سایت راتین استور من دیدم داره از همین مدل تشک دار ها تخفیفم خورده قیمتش خیلییی مناسبه شده ۳ و۲۵۰ درحالی که داخل با سلام من این مدل گهواره هارو از ۵ به بالا دیدم البته تالا ازین سایت خرید نکردم نمیدونم چقدر معتبره

من ننو گرفتم ۴ و خورده ایی برند ملورین البته فکر کنم داخلش تشک نداره و بچه وقتی نوزاد و کوچولوعه خیلی انگار‌گم میشه داخل گهواره خودت باید زیرش پتو و اینا بزاری یکم بیاد بالا بعضیاشو دیدم تشک داره اونا خیلی بهتره

گهواره ننو

من ننو از نمايندگي اصلي گرفتم

ازین مدلای ننو خریدم

ببین من قصدم گهواره برقی بود انقد اینایی که ننو گرفتن راضی بودن گفتم یه ننو سنتی بگیرم

سوال های مرتبط

مامان ماه 🌜☀️ مامان ماه 🌜☀️ هفته سی‌وسوم بارداری