سلام مامانا گهواره خوبه بگیریم یا تخت کنار مادر چه مدلی ؟؟؟

۵ پاسخ

من خواستم بانوج بگیرم دیدم ب غلطت زدن بیفته از رو بانوج میفته بخاطر همین نگرفتم...تخت کنار مادر حالت گهواره میشه گرفتم

بانوچ خوبه، مثل گهواره کوتاه راحتری

ولی خب گهواره مدل های بانوج رو شنیدم خیلی بچه راحته داخلش و ارومه

اگر خودت روی تخت میخوابی کنار مادر رو بگیر

گهواره نهایت تا 1 سالگی استفادع میشه من تخت تاشو گرفتم تا 18 سالگی میتونه استفاده کنه وقتی بزذگ میشه بچه تخت رو هم میشه بزرگش کررد

سوال های مرتبط

مامان yamin🧿nikan مامان yamin🧿nikan ۷ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری