مامانا شما کریر چه مدلی گرفتین ؟ راضی بودین؟

۶ پاسخ

من به جای کریر ساک بچه گرفتم
یه ساک هستش که بچه رو داخلش میزاری خودش پتو و بالش داشت

لازم نمیشه

من دلیجان مدل هیرو پرو فک کنم .....
خوشگل بود مشکی یکدست دسته هاش طلاییه وحالت ننو هم داره .....
گرفتم جایی میرم بچرو پهن زمین نکنم
انشالله بچه هم همکاری کنه

یه دونه دلیجان معمولی چون تا یه تایمی بیشتر استفاده نمیشه زیاد هزینه نکن

من نگرفتم ی چیز اضافیه ب نظرم

دلیجان از اینایی که رو کالسکه نصب میشه

سوال های مرتبط