۲ پاسخ

احتمال زیاد اره فک کنم
ببرش دکتر خب تا دیر نشده چون میسوزه و دهن بچه له میشه و نمیتونه اصلا شیر بخوره

یه خانمی می‌گفت قرص فلوکلونازول 100خیلی خوبه خورده بود یکی دوروزه خوب شده بود باز بپرس خودت تو قسمت سرچ بزن ببین چیزی هست و اینکه سینتو قبل شیر بشور

سوال های مرتبط

مامان آریانا❤️ مامان آریانا❤️ ۱۲ ماهگی
مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۲ ماهگی
مامان آیلین🩷 مامان آیلین🩷 ۲ ماهگی