بنظرتون زبون دخترم برفکه؟

تصویر
۶ پاسخ

نه عزیزم از شیره..پسر منم اینجوریه

منم کم بود زیادتر شده هر چی دارو میدم همینه 🤦🏻‍♀️

نه بخاطر شیره .برا پسر منم اینجوره

به خاطر شیر
دختر منم ایطوره

مگه.

بخاطر شیر میخوره مکه نیست؟

سوال های مرتبط

مامان حسنا💓🧚‍♀️ مامان حسنا💓🧚‍♀️ ۳ ماهگی
مامان آیلین🩷 مامان آیلین🩷 ۲ ماهگی
مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری