۳ پاسخ

برفک ن تنها روی زبونه عزیزم کل دهنش لب هایش اونجوری میشه
همش آب دهنش میریزه موقع شیر خوردن اذیت میشه و خوب شیر نمیخوره

اگه بعد خوردن شیر ایجاد میشه و بعد یکی دوساعت که شیر نمیخوره میره به خاطر شیره
اگه همیشه هست برفکه

شیر پاک میشه از روی زبون
ولی برفک پاک نمیشه.
برفک کل دهانش پر میشه

سوال های مرتبط

مامان حسنا💓🧚‍♀️ مامان حسنا💓🧚‍♀️ ۳ ماهگی
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی