بچه ها باهم فرق دارن الان بچه شما ده کلمه بگه کافیه
بچه ها رو نمیشه مقایسه کرد چون هر کدوم با توجه به محیط اطراف متفاوت هستن
مثلا یه بچه ای دورش بچه زیاد هست از خیلی نظر ها با بچه ای که تنها هست متفاوته
بجه از ۱۲تا ۱۸ ماهگی نهایت ۸کلمه معنا دار بگه کافیه این و دکتر میگفت.
دختر من میگه مامان.بابا.دد.دایی.جوجو.دوپ(توپ).
جیش😅.بده،من.پیشی،علی.
اینا هم نمیگفت فقط اول بابا و دایی میگفت
یهو اینارو گفت .زیاد باهاش من حرف میزنم.مثلا میگم اونجا پیشی هست،پیشی چیمیگه. اینطوری این کلمهرو یاد گرفت.یا میرفتیم پشت پنجره هی میگفتیم جوجو😁دیگه یاد گرفت
بعضی کلمات رو کامل می گه بعضی رو نصف می گه .
بابا مامان عمه عمو عباس
خاله رو آله
نانا
آب
عم
جیش
دایی
داغ رو دا میگه
ماست رو ماس
دای
بابای
لالا
انار
جوجو هاپو میو
من نه
به اره میگه آله
دده
باز دکتر میگفت کمه
بخدا دکترا رد دادن بچه یک سال و نیم دیگه جی باید بگه
پسر من خونه خودمون بودیم ۴تا بیشتر نمیگفت حالا اومدیم خونه بابا دوروبرش شلوغتره سعی میکنه بیشتر حرف بزنه
ایس
مامان
بابا
نهههههه
دو
آب
کلماتی که زیاد یراش تکرار کنیمو میگه. در حد یک یا دو بخش اولشو با لحجه خودش. اسم خودش یاسینه میگه یوشی، اسم دوستش سارمینه میگه سامی، به رفت میگه لف، به افتاد میگه افتا، به قِل میگه گِل،
مال من بابا ماما دده این چیه
یلدا
ننه
قاقا😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.