ده روز بعد تاخیر پریودیم بتام ۱۸۷۰۸ بود اوکی بود ؟

۲ پاسخ

وایی دوقولو داری شاید من سه روز تاخیر 180بود😂یا شایدم تو هفتت بیشتر منه

اره عزیزم میتونی بری سونو قاب البته برو دکتر خودش برات مینویسه

سوال های مرتبط

مامان قند روزهای تلخ🐣 مامان قند روزهای تلخ🐣 هفته نهم بارداری