۴ پاسخ

من افتضاحم اصلا لگنم قفل میکنه تیرمیکشه راه رفتن میلنگم بشینم نمیتونم بلندشم بخوابمم نمیتونم بلندشم یا پهلو به پهلو شم سیییخ میزنه همش صدام میاد

سلام اره من هفته 14 15بودم لگن درد میشدم به دکترم گفتم برام پودر منیزیم نوشت دارم میخورم بهترم

من از ۵هفته داشتم تا ۱۶ هفته هرشب جوری میگرفت گریه میکردم الانم‌گاهی خیلی شدید میگیره

شما لگن درد من واژنم درد میگیره بغلاش وقتی پله میرم بیشتر

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری