سلام خانما خیلی نگرانم لگن درد دارم چه کنم 🥹😭 طبعیه تازه رفتم تو ۴ ماه

۵ پاسخ

اره طبیعی منم این طوری بودم
از بالشت بارداری استفاده کردم موقعه خواب خیلی راحت تر شدم
هم لگن درد و کمر دردم بهتر شد هم ماه ها آخر خیلی خوابم بهتر بود

اره عزیزم طبیعیه نگران نباش

من هنوزم دارم عزیزم دکتر گفت طبیعیه من شبا بیشتره خیلی اذیتم اصلا نمیتونم بخوابم

والا من ویارم کاملا ویار پسر بود ولی رفم آنومالی گف دختره ،اصن به ویار نیس الکی دل نبندین به ویار

خوش امدی به لگن درد عزیزم از بچه هسه

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد