۷ پاسخ

چندتا آمپول داری مگه؟

من میزدم

مشکلتون چیه که ای وی اف میکنی

من اصولا ۸ صب میزدم . بعد از اینکه شکمم اب آورد گفتن ساعت ۱۱ بزن

من میزدم

عزیزم پانکچر شدی؟
یه سوال دارم

من بازده صبح و یازده شب میزدم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩵🩷 مامان دوقلوها🩵🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
tahmineh
ivf🌿 tahmineh ivf🌿 قصد بارداری
مامان آرکان جون💙🧢👣 مامان آرکان جون💙🧢👣 هفته بیست‌وچهارم بارداری