خانما زایشگاه بریم چه کاری انجام میدن؟یعنی معاینه میکنن

۲ پاسخ

مشکل معدته زایشگا نیاز نیس بری ب دکترت بگو قرص معده میده

واسه چی میخوای بری

سوال های مرتبط